Profilaktyka

W naszym gabinecie przywiązujemy bardzo duży nacisk na profilaktykę uzębienia i jamy ustnej. Zapewniamy naszym pacjentom systematyczne zabiegi profilaktyczne, które są wykonywane w naszym gabinecie i odgrywają ogromną rolę w zapobieganiu próchnicy czy innym chorobom zębów i jamy ustnej. Regularne wizyty odbywane w naszym gabinecie oraz korzystanie z zabiegów profilaktycznych prowadzi do zachowania własnego zdrowego uzębienia i pięknego uśmiechu do późnej starości. Właściwa i profesjonalna profilaktyka pozwala także na eliminację przykrego zapachu z ust zapewniając poczucie świeżości, a także zmniejsza przebarwienia (od papierosów, kawy, herbaty, itp.)
profilaktyka stomatologiczna

W ramach profilaktyki oferujemy naszym pacjentom:

• higienizacje
  • usuwanie kamienia nazębnego
  • usuwanie osadu – piaskowanie
  • fluoryzację – lakierowanie zębów
  • lakowanie

Wszystkie zabiegi wykonywane podczas wizyt profilaktycznych, mają również za zadanie przeciwdziałanie rozwojowi bakterii powodujących powstawanie kamienia czy paradontozy. Powstający kamień zawiera liczne bakterie odpowiedzialne między innymi za przykry zapach z ust, a zła i nieregularna higiena znacznie przyśpiesza jego powstawanie. Czas dedykowany przez naszych pacjentów na wizyty profilaktyczne w naszej praktyce pozwala na cieszenie się pięknych uśmiechem i samopoczuciem przez naszych pacjentów.