Okluzja

Dbając o kompleksową obsługę pacjentów i zapewniając rozwiązanie problemów stomatologicznych, zajmujemy się od wielu lat leczeniem chorób okluzyjnych. Powodem choroby okluzyjnej mogą być wady ortodontyczne, czy utrata nawet jednego zęba lub wyrzynające się zęby mądrości. Przyczyniają się do jej rozwoju również płaskie wypełnienia zęba, które nie posiadają odtworzonych guzków i bruzdy, czyli kształtu naturalnego zęba.

Objawy choroby okluzyjnej to między innymi ścieraniem zębów. Innym objawem, który u pacjentów powinny wzbudzić niepokój, to: ruchomość zębów, nadwrażliwość na zimno lub ciepło, oraz ból przy nagryzaniu. Bardzo często wymienionym objawom towarzyszą również migreny lub/i bóle mięśniowe. Nieleczona choroba okluzyjna jest bardzo groźna w swoich konsekwencjach, grozi nawet utratą zębów. Dla jej wstępnej diagnozy warto tez zapytać swojego partnera albo partnerkę, czy przypadkiem nie zdarza nam się zgrzytać zębami w nocy podczas snu.

okluzja Częstochowa

Przeprowadzane przez nas diagnoza i leczenie choroby okluzyjnej pozwala na:

• ochronę zębów przed ścieraniem
  • usunięcie nawyku zgrzytania zębami
  • usunięcie napięcia mięśni czaszki i tym spowodowanych bólów głowy,
  • przywrócenie zdrowego i pięknego uśmiechu
  • harmonia wszystkich narządów żucia.

Najważniejsze co pacjent uzyskuje przy poprawnej diagnozie i leczeniu przez naszych lekarzy choroby okluzyjnej to gwarancja i zachowanie zdrowych zębów na lata.